Dag 2: “Ziggy” - Reisverslag uit Colchester, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu Dag 2: “Ziggy” - Reisverslag uit Colchester, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu

Dag 2: “Ziggy”

Blijf op de hoogte en volg Jochem

28 Juli 2019 | Verenigd Koninkrijk, Colchester

Vannacht hele nacht regen gehad. Lekker uitgeslapen en toen moest ik poepen.....omdat er geen toiletgebouw bij de camping is zou dat in de caravan moeten....dat mocht niet van de dames dus Carlijn en ik naar de MCDonalds....kop koffie gekocht en een big brownie achter gelaten. Toen naar de haven....waren best zenuwachtig want ja...gaat nu goed. Ja iedereen door de douane...Joris in de caravan met voer en water en wij naar boven. Mooi plekje bij het raam zodat we konden lezen en kaarten. Om 16.00 mochten we onder begeleiding even naar autodek om Joris te checken...die lag languit op de bank...kauwbotje gegeven en weer naar boven. Ziet Sophie een man met kort grijs haar....meneer Zigterman, scheikunde leraar en haar mentor geweest.....je kunt hem herkennen aan zijn zwarte labrador Luna die enorm stinkt. Vorig jaar op schoolkamp stonk Luna zo erg dat Sophie de hond heeft gewassen. Nou meneer Zigterman staat hier nu paar plekken verderop op dezelfde camping en we zitten 16/8 ook weer op dezelfde boot :joy::joy::joy::joy:. We zijn op camping “strangers home” in Bradfield. Echt overnachtingscamping dus morgen verder. Sophie en Martine zijn op zoek naar een pinautomaat en Carlijn ligt even ivm haar heup. I wish you all a pleasant evening.

• 29 Juli 2019 - 10:34

Loes:

Met een grijns gelezen! Meer van deze vakantie updates! Houdt me lekker van het werk haha!

Love jullie!

• 29 Juli 2019 - 10:43

Henrieke :

Ohoh...zit hier te gieren van het lachen..."big brownie"

• 29 Juli 2019 - 14:41

Sietze:

Echte Dijkstra hè, wakker worden en poepen.

Enjoy your holiday guys qnd keep us posted.

• 29 Juli 2019 - 20:13

Judith Oude Reimerink: