Dag 5: Van Henley naar Cheddar - Reisverslag uit Wells, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu Dag 5: Van Henley naar Cheddar - Reisverslag uit Wells, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu

Dag 5: Van Henley naar Cheddar

Blijf op de hoogte en volg Jochem

31 Juli 2019 | Verenigd Koninkrijk, Wells

Zonnig en droog vandaag....samen met Martine voor het ontbijt met Joris langs de Thames gewandeld en met balletje gegooid. Vandaag moet hij in de auto zitten dus lekker even uit razen. Ontbijt gemaakt en de dames gewekt. Tent opgeruimd en op weg richting Reading de M4. Daar via Swindon richting Bristol. Onderweg zijn er echt bijna geen parkeerplaatsen om te tanken of koffie te drinken. Maar er kwam er één met een Starbucks. Dus lekker koffie....komt er een man naar ons toe....Engelsman...had ook een Kabe als één van de weinigen in de UK volgens hem zelf. Ook stond er een compleet afgeplakte Duitse elektrische auto...niet te zien welk merk....prototype....veel computers etc aan boord...ik denk de nieuwe VW Golf.
De snelweg af richting Cheddar....en de weggetjes werden smaller....ontmoeting met een grote trekker en een vrachtwagen....maar ging goed.
We zijn nu op Cheddar Camping and Caravanning Club Site. Heel mooi terrein tussen de heuvels...weilanden met stenen muurtjes en mooie vergezichten.
Vanmiddag heerlijk in de zon liggen lezen en pannenkoeken gegeten. Vanavond nog met Joris gewandeld in het bos.
De dames zijn nu douchen....straks nog knikkertje doen.
Morgen richting Cheddar....daar is een soort "kloof" en natuurlijk kaas kopen.

• 31 Juli 2019 - 17:57

Jan Dijkstra:

Heb al iets van de kaas gezien of geproefd