Dag 11: walking the coast - Reisverslag uit Mawgan Porth, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu Dag 11: walking the coast - Reisverslag uit Mawgan Porth, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu

Dag 11: walking the coast

Blijf op de hoogte en volg Jochem

06 Augustus 2019 | Verenigd Koninkrijk, Mawgan Porth

Tegen de ochtend heeft het hard geregend en ook tijdens het ontbijt regent het flink door. Lange broeken aan en wachten tot het droog wordt want we willen wandelen over de kliffen.
Na de koffie vertrekken we en al snel breekt de zon door en waaien de wolken weg.....prachtige wandeling met enorme hoogte verschillen klimmen en dalen we langs het pad. We hebben heel veel foto's gemaakt en het uitzicht is continu prachtig. We wandelen naar Mawgan Porth. We besluiten te gaan lunchen bij "The Catch" een heel leuk restaurant. Lekker in de zon....heerlijke gerechten en lekkere wijn. Nog een ijsje en weer terug.....dat loopt prima na een paar wijntjes haha. Terug op de camping lekker onderuit liggen lezen. Om 18.00 kwam er een foodtruck op de camping en hebben we "Fish & Chips" gekocht...heerlijk.
Vanavond zijn Sophie en Martine nog op de fiets naar het strand gefietst. Morgen hebben we een korte reisdag....we hadden hier wel langer willen blijven maar dat kan niet...camping is vol. Er is hier een festival vlakbij de komende 5 dagen "Boardmasters".
We gaan morgen naar de Zuidkust 40km land oversteken.
Joris heeft de tijd van zijn leven...vandaag heeft hij de hele weg met zijn bal in de bek gelopen......ondanks 8 km wandelen speelt hij de hele dag......nu ligt hij lekker te slapen in zijn mand....'s nachts worden we wakker van zijn gesnurk....Sweet Dreams everybody.