Dag 20: we zijn er bijna.... - Reisverslag uit Bradfield, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu Dag 20: we zijn er bijna.... - Reisverslag uit Bradfield, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu

Dag 20: we zijn er bijna....

Blijf op de hoogte en volg Jochem

15 Augustus 2019 | Verenigd Koninkrijk, Bradfield

Vandaag een reisdag van bijna 300km van Salisbury naar Bradfield vlakbij Harwich. Het weer is goed en we rijden in 4 uur naar the strangers home...Zelfde camping als op de heenweg. We staan mooi vooraan op grint...vanmiddag in de zon gezeten, gelezen en spelletjes gedaan.

En ja hoor wie kwam er in de loop van de middag aan? Ziggy met vrouw en Luna. Ze kwamen even kletsen en blijken de nacht nadat wij hier weg zijn gegaan beroofd terwijl ze sliepen... heel triest. Samen met Sophie en Joris naar zee gewandeld en met Joris gespeeld met de bal. Nu zijn we klaar om te gaan slapen want morgen om 6 uur gaan we naar de haven. Sailing home....het was een hele mooie vakantie. Xxx en tot snel

• 15 Augustus 2019 - 19:22

Janneke: