Dag 4: Windsor - Reisverslag uit Henley on Thames, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu Dag 4: Windsor - Reisverslag uit Henley on Thames, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu

Dag 4: Windsor

Blijf op de hoogte en volg Jochem

30 Juli 2019 | Verenigd Koninkrijk, Henley on Thames

Een regenachtige dag vandaag dus ontbijt in de caravan en daarna op naar Windsor. Daar staat het grootste kasteel van de wereld waar de koningin en prins wonen. Geparkeerd in de stad en richting paleis gelopen. Dat gaat niet snel met Carlijn op krukken. We hadden al tickets en konden zo door. Zelfde soort beveiliging als op schiphol (scanners). Carlijn kon in een rolstoel en daarmee kregen we toegang via een speciale entrance. Prachtig kasteel....mooie zalen en wat groot. Ze waren thuis want de vlag wapperde op het dak. Sophie wilde graag met de royal guards op de foto en dat is gelukt. Daarna koffie en thee gedronken en gewinkeld in Windsor. Vervolgens door naar Ascot waar altijd de paardenraces worden gehouden....helaas geen race vandaag maar wat een enorm "stadion". Groter en breder dan menig voetbal stadion.
Daarna binnendoor terug en naar Danesfield House, leuk om te laten zien waar ik ben als ik training geef hier. Oscar de Nederlandse receptionist kwam direct naar ons toe....even gekletst en het uitzicht vanaf daar richting de camping laten zien.
terug naar de camping waar Martine lasagne heeft gemaakt. Vanavond nog op de fiets samen met Martine naar Hurley maar dat stelt weinig voor. Nog even getankt in Henley want langs de snelweg zijn geen tankstations....ook de parkeerplaatsen zijn klein en gevaarlijk langs de weg dus we rijden vaak maar door.
Morgen willen we verder naar het westen, liefste in Bristol maar daar zijn alle campings vol. We gaan nu naar een camping van de Britse caravan club waar we temporary member van zijn. We gaan naar Cheddar.....ja bekent van de kaas. De foto's zien er veelbelovend uit en morgen is het ook weer droog.
Verdrietig nieuws uit Nederland want de vader van Robert is overleden....verdrietig om Robert en Erik leven we vanuit hier mee.
Lots of love XXX

• 01 Augustus 2019 - 13:55

Rita:

Mooie foto's en heel fijn om jullie zo te volgen