Dag 14: storm - Reisverslag uit Falmouth, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu Dag 14: storm - Reisverslag uit Falmouth, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu

Dag 14: storm

Blijf op de hoogte en volg Jochem

09 Augustus 2019 | Verenigd Koninkrijk, Falmouth

Gisteravond de kinderen nog naar binnen verhuisd omdat de tent drijfnat was ....nooit iets tegen tentdoek aanleggen :slightly_frowning_face:. Ook samen met Sophie de luifel ingedraaid want het stormt enorm. Vanmorgen droog en buien. Na ontbijt “klusjes” water halen en wc leeggooien. Daarna bergschoenen aan en op naar Penare om de klifwandeling te lopen. De wegen zijn zo enorm smal .....niet normaal. De wandeling is mooi... we waaien bijna weg. Joris heeft zich onderweg ergens in liggen rollen ... dus die mag in de kofferbak .... stinkerd. We besluiten naar Farmouth te gaan. Gisteren is er een aardbeving geweest hier in Cornwall....2,7 op de schaal van Richter maar we hebben het niet gemerkt. Farmouth is leuk...veel kunst...we zoeken nog een schilderij / foto van vis voor in de keuken maar niet gelukt. Bij een bakker hebben we pastries gekocht voor morgen als lunch. Boodschappen bij de Lidl en daarna terug naar de camping. Sophie heeft Joris gedoucht.....dus die ruikt weer fris. Daar een Grieks rundvlees gerecht gemaakt....de storm trekt weer aan... in truro stroomuitval en vliegveld is gesloten....vanavond nog spelletje gedaan en tv gekeken .... op België is Louis de funes met de gendarme films... ff BJ een app sturen... vroeger al die films gekeken. Nu slapen in de storm ... morgen wordt het beter weer

• 10 Augustus 2019 - 03:57

Henrieke :

Hier ook regen en veel wind en onweer nu....we gaan misschien wat eerder terug! Hahaha Louis de Funes keek ik altijd als ik met tienertour bij oom Frans was in de zomervakantie!!! Moest dan altijd harder lachen om ook Frans dan om de film