Dag 18: Salisbury en Stonehenge - Reisverslag uit Salisbury, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu Dag 18: Salisbury en Stonehenge - Reisverslag uit Salisbury, Verenigd Koninkrijk van Jochem Dijkstra - WaarBenJij.nu

Dag 18: Salisbury en Stonehenge

Blijf op de hoogte en volg Jochem

13 Augustus 2019 | Verenigd Koninkrijk, Salisbury

Vannacht regen gehad...dus alles nat ingepakt. Vandaag richting Salisbury, een camping van de Camping & Caravan Club. Onderweg begint de zon weer lekker te schijnen. Camping vlakbij de stad en de dames hebben al een groot shoppingcenter gezien. Boel op de plek gezet. Morgen komt er heel veel regen dus de tent van de kinderen gedroogd en definitief opgeruimd. Ook de luifel en het vloerkleed gedroogd en opgeruimd....hoeven we mooi thuis niet meer te doen.
Koffie en yoghurt voor lunch en daarna richting Stonehenge. De weg die we rijden komt langs "de stenen" en eigenlijk zien we het al heel goed...maar je moet paar kilometer verderop een parking op en 5 pond betalen....die krijg je retour op je toegangskaartje.....dat toegangskaartje kost 50 pond en daarvoor mag je 2,5 km wandelen naar de stenen....oh ja en Joris mag niet binnen de binnenste ring komen...zijn bang dat hij tegen de stenen plast denk ik...
We gaan om en om rond de stenen...wel indrukwekkend want ze zijn 5.000 jaar oud en uit de tijd van de piramides. Waarom ze zijn gebouwd weet niemand.....
Onderweg naar de camping komen we langs de Salisbury racing court....en morgen is er vanaf 12 uur een wedstrijd. Dus....we gaan morgen naar de paardenrace....gaaf dat het nog lukt deze vakantie.
Terug op de camping de BBQ aangestoken en lekker gegeten. net nog Kub gedaan en nu zijn Martine en Carlijn nog ff met de fiets richting het centrum van de stad.
Greetings from England

• 13 Augustus 2019 - 17:57

Loes:

Woaaah veel plezier morgen! Super tof! Dikke kus!